За даними GFK минулого року телевізори високого класу вважалися рятівниками глобального ринку телевізорів, оскільки вони були єдиним сегментом, який підтримував зростання в більшості регіонів в усьому світі. Причини такої ситуації доволі очевидні: тоді як домогосподарствам із невисоким рівнем доходу довелося скорочувати витрати, споживачі з доходом вище середнього все ще мали бюджет і здебільшого вибирали техніку преміумкласу.

Зокрема, у першому кварталі 2023 року більша частина покупців телевізорів (59 %) мала високий або середній дохід, проти показника 49 % у 2021 році. Це сприяло підвищенню (із 15 % до 18 % за вказаний період) популярності моделей із великою діагоналлю екрана (75″ і більше).

Наразі, хоча частка продажу телевізорів преміумкласу переважає середні показники ринку, у деяких регіонах, як-от Західна Європа, підтримання стійкого зростання є доволі складним завданням. З огляду на це ERC виявляє зацікавленість у співпраці з провідними світовими брендами, як-то Samsung, TCL, LG і Sony, і планує розширити свій асортимент продукцією інших виробників.

Вказана тенденція свідчить не просто про зміну споживацьких пріоритетів, а відображає динаміку глобального ринку – високоякісна техніка стає символом не лише розкоші, але й непохитної впевненості в майбутньому.

Джерело: https://www.facebook.com/erc.ua/posts/pfbid0339ZvP1EXaW2GZofv8zsuRbmkhum9VcdXMPBrKX3fo3scDCedWhELeacUG5jkQzx2l

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.