У ДПС пояснили, що строк служби реєстраторів розрахункових операцій встановлює виробник цієї продукції.
Зазначається, що відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів № 601 «Про затвердження Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстратора розрахункових операцій» із змінами та доповненнями строк служби реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) – строк, протягом якого виробник (постачальник) гарантує працездатність РРО.
Строк служби реєстраторів розрахункових операцій встановлює виробник цієї продукції.
При визначенні строку служби РРО слід керуватися нормою щодо семирічного строку з моменту введення в експлуатацію, але не більше дев’яти років від дати випуску.
Реєстрація РРО діє до дати скасування реєстрації РРО відповідно до пункту 1 глави 4 розділу II Порядку реєстрації та застосування РРО, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 547).
Для скасування реєстрації РРО суб’єкт господарювання або представник суб’єкта господарювання подає до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО заяву за формою № 4-РРО “Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій” (J1313605). Перед скасуванням реєстрації РРО його необхідно розпломбувати в Центрі сервісного обслуговування, з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО.
Разом із заявою про скасування реєстрації суб’єкт господарювання надає до контролюючого органу реєстраційне посвідчення.