Державна митна служба України активно впроваджує та удосконалює цифрові технології і сучасні підходи до всіх напрямків своєї діяльності.
Вже не перший рік зацікавлені особи мають можливість спілкуватися з митними органами шляхом обміну повідомленнями в електронній формі, у тому числі, при поданні заяв на отримання авторизації АЕО.
Для подальшого удосконалення взаємодії економічних операторів з митними органами, а також з метою імплементації положень Митного кодексу ЄС, Держмитслужба впровадила програмно-інформаційний комплекс «Система по роботі з рішеннями митних органів» (CDS), яким суттєво розширено як перелік заяв, що можуть бути опрацьовані в CDS, так і перелік функцій, що пов’язані із взаємодією з митними органами.
На сьогодні до CDS можуть бути подані заяви на авторизацію АЕО та застосування спрощень (включаючи транзитні).
Так, з 26 грудня 2024 року для бізнесу створено можливість:
• подання заяви на статус АЕО та на застосування спрощень через оновлений розділ «Мої заяви» на порталі «Єдине вікно для міжнародної торгівлі»;
• додавання онлайн всіх необхідних документів;
• відстеження статусу розгляду раніше поданої заяви (заяв);
• оперативного реагування на запити митного органу;
• надання додаткових документів;
• перегляду актуальної інформації про наявні авторизації (спрощення).
Що робити у разі виявлення випадків некоректної роботі системи?
Як і будь-яка новація, CDS потребує налагодження під потреби бізнесу та митних органів. При виявленні випадків некоректної роботи CDS пропонуємо звертатись за телефонами:
• (044) 247-28-03
• (044) 247-26-63
Чому це важливо?
Впроваджені Держмитслужбою нововведення є частиною процесів комплексного оновлення інформаційних систем митних органів, спрямованих на підвищення їх ефективності, усунення технічних бар’єрів, зменшення помилок. Оновлена система забезпечує більш простий і зрозумілий процес взаємодії з митницею, економить час і ресурси бізнесу, відповідає європейським стандартам.