Юрій Пероганич, генеральний директор Асоціації підприємств інформаційних технологій України (АПІТУ):

“Безумовно, оподаткування будь-якого імпорту не повинне бути нижчим за оподаткування вітчизняного виробника. Не можна нескінченно купувати (імпортувати) більше, ніж продавати (експортувати). Оподаткування посилок на тому ж рівні, що і вітчизняних товарів — це крок у правильному напрямку”, – каже пан Пероганич.

Але, за словами фахівця, тут є два важливих моменти. По-перше, оподаткування недорогих посилок не повинне ускладнювати процедуру отримання посилки для отримувача. Мита мають бути закладені в ціну товару, а розрахунки з державою має здійснювати або закордонний торговельний майданчик, або ж  компанія-перевізник.

А по-друге – паралельно з посилками слід закривати й інші канали безмитного імпорту. Зокрема й дроблення товару за кордоном, перевезення його “бусиками” під виглядом власних речей. Тут може допомогти обмін інформацією між митниками суміжних країн.

“Якщо, наприклад, поляки виписали експортну декларацію на українського  отримувача, а товар до такого отримувача не зафіксований на українській митниці, то до такого отримувача мають застосовуватися засоби впливу, – наполягає Юрій Пероганич. – Якщо швидко не буде вжито заходів для захисту від безмитного імпорту, то через рік вітчизняних маркетплейсів не стане. Тому мова не про зайняття “китайської ніші”, а про збереження вітчизняної”.

Вся стаття: Китайська посилкова експансія: чому західний світ йде у “хрестовий похід” проти Temu і AliExpress

Автор фото: Lowdown, CC BY-SA 3.0

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.