Цьогоріч Epson відзначає дві важливі події – 50-річчя від дня заснування бренда і 20 років діяльності представництва в Україні. Ці ювілеї мають особливе значення і для ERC, адже тривалий, насичений подіями шлях розвитку пройдено пліч-о-пліч.

В компанії ERC зазначають: ” Із 1995 року Epson став одним із перших брендів у портфелі ERC. Упродовж трьох десятиліть ми були разом як у часи злетів, так і під час складних випробувань, та партнерські відносини між компаніями витримали всі виклики й тільки зміцніли.

Запорукою сили бренда є високі стандарти бізнесу, що ґрунтуються на пріоритетах партнерів і споживачів. Саме тому партнери цінують свої відносини з Epson, а користувачі голосують за нього своїм вибором“.

Epson в Україні: 20 років технологічної еволюції та надійного партнерства

Epson, глобальний технологічний новатор, відзначає двадцяту річницю діяльності на українському ринку, а також цього року святкує 50-річчя заснування бренда. Назва «Epson» походить від EP-101, першого у світі компактного цифрового принтера, і прагнення створити безліч «нащадків» (англ. son – син) цієї унікальної інновації. Це намагання втілилося в десятиліття незмінної якості продукції та довіри клієнтів, забезпечивши міцне позиціонування компанії в домашньому, офісному, комерційному та промисловому сегментах із рішеннями для візуалізації.

Шлях в Україні розпочався у 2005 році та є історією глибокої інтеграції передових друкувальних і візуальних рішень у цифрову трансформацію українського бізнесу, освіти, медицини та інших галузей. За ці роки Epson став надійним партнером для мільйонів українців. Успіх роботи підтверджують дані незалежної аналітики, а саме понад 12 років компанія займає позицію №1 на українському ринку струменевого друку в грошовому вираженні та є визнаним гравцем на ринках промислового друку, цифрового документообігу та візуалізації.

Два десятиліття тому компанія розпочала свою роботу в Україні, пропонуючи надійні рішення для друку документів і фотографій. Проте визначним досягненням став запуск безкартриджної струменевої серії Epson EcoTank, що демократизував якісний кольоровий друк для широкого загалу споживачів і бізнесів. Саме завдяки безкартриджним струменевим принтерам зруйновано стереотип про високу вартість струменевого друку, і це допомогло бізнесам та окремим домогосподарствам отримати доступ до економної і якісної технології друку, що стало поштовхом для багатьох локальних ініціатив.

В основі успіху бренда – унікальні технології, які розроблено власними силами компанії. Інноваційна друкувальна технологія Epson MicroPiezo та її швидкісна версія PrecisionCore Heat-Free є серцем друкувальних пристроїв. Успіх струменевого друку сьогодення полягає в тому, що на додачу до якості й надійності принтери не застосовують нагрівання, кардинально скорочуючи енергоспоживання і вплив на довкілля – фактор, який набув особливого значення для українських компаній, що прагнуть економічності, енергоефективності та стабільності.

У галузі візуалізації технологія 3LCD продовжує встановлювати стандарт для проєкторів, забезпечуючи яскраві та безпечні для людського зору зображення, що є особливо важливим для освітніх просторів та офісів. За цей час велика діагональ якісного зображення стала звичним атрибутом домашніх кінотеатрів і різних бізнесів. А лампові рішення поступилися надзвичайно яскравим проєкторам із лазерним джерелом світла, що слугує впродовж усього строку використання пристрою.

Технології компанії надають змогу наносити зображення на найрізноманітніші матеріали – від текстилю до твердих поверхонь. У малому й середньому бізнесі використовують сублімаційні та принтери прямого друку, а Monna Lisa революціонізувала світ високої моди та стилю, значно скорочуючи споживання ресурсів, зокрема води, як порівняти з традиційними методами. Друкують на твердих основах і різноманітній продукції за допомогою УФ-принтерів та екосольвентних рішень. Усе це зумовило нові можливості для переналаштування легкої промисловості на цифрові технології за запитом.

Паралельно бренд розвиває напрями, що визначатимуть майбутнє світової та української промисловості. Компанія є одним зі світових лідерів із виробництва високоточних роботів SCARA, які автоматизують складні процеси на виробництвах – від автомобільної до електронної промисловості. Вершиною ж екологічних інновацій стала система PaperLab – перший у світі офісний пристрій, завдяки якому можна переробляти папір на новий без використання води. Ця революційна технологія створює замкнений цикл документообігу прямо у великих офісах, втілюючи ідею циркулярної економіки в реальність.

Стратегічний вектор Epson в Україні залишається незмінним: фокус на технологічних потребах споживачів. Компанія посилюватиме свою присутність на ринку, пропонуючи рішення для домашнього, офісного та спеціалізованого друку, документообігу, проєкційної візуалізації. Також буде продовжено інвестування в розвиток партнерської мережі та сервісної підтримки, щоби гарантувати українським користувачам впевненість у кожному придбаному продукті, а також сприяти збереженню ресурсів планети та впровадженню принципів сталого розвитку.

Про компанію Epson

Epson – світовий лідер у галузі технологій, що прагне до гармонійного співіснування людей і планети. Компанія використовує ефективні, компактні та високоточні технології для створення рішень, які збагачують життя і допомагають робити світ кращим. Epson фокусується на розв’язанні суспільних проблем через інновації в галузях друку для дому та офісу, комерційного та промислового друку, а також робототехніки та візуальних технологій. До 2050 року Epson планує стати вуглецево-негативною компанією і відмовитися від використання вичерпних підземних ресурсів. Глобальна група компаній Epson, очолювана японською Seiko Epson Corporation, генерує щорічний обсяг продажу понад 1 трлн єн. 

Про компанію Epson

Epson – світовий лідер у галузі технологій, що прагне до гармонійного співіснування людей і планети. Компанія використовує ефективні, компактні та високоточні технології для створення рішень, які збагачують життя та допомагають робити світ кращим. Epson фокусується на розв’язанні суспільних проблем через інновації в галузях друку для дому та офісу, комерційного та промислового друку, а також робототехніки та візуальних технологій. До 2050 року Epson планує стати вуглецево-негативною компанією і відмовитися від використання вичерпних підземних ресурсів. Глобальна група компаній Epson, очолювана японською Seiko Epson Corporation, генерує щорічний обсяг продажу понад 1 трлн єн.  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.