Ви є тут

Комітет з освіти

Лист АПІТУ в МОН щодо специфікації комп’ютерної техніки навчального і загального призначення

АПІТУ направила листа за № 090 від 19.07.2016 заступнику Міністра освіти і науки України Хобзею П.К. щодо специфікації комп’ютерної техніки навчального і загального призначення. В ньому йдеться:

Шановний Павле Кузьмовичу,

На Ваш запит від 18.05.2016  № 1/11-6356 та на доповнення до листів від 31 березня 2016 р. вих. № 029 та від 15 квітня 2016 р. вих. № 043 Асоціація підприємств інформаційних технологій України (АПІТУ) надає такі матеріали:

1.    Рекомендації до Технічної специфікації персонального комп’ютера форм-фактора десктоп (робоча станція) – Додаток 1 на 5 арк.

2.    Рекомендації до технічної специфікації персонального комп’ютера форм-фактора ноутбук – Додаток 2 на 5 арк.

3.    Рекомендації до технічної специфікації персонального комп’ютера форм-фактора планшет  – Додаток 3 на 4 арк.

4.    Рекомендації до технічної специфікації мультимедійного обладнання   – Додаток 4 на 3 арк.

Рекомендації круглого столу «Освітня політика в умовах інформаційного суспільства»

1234524 травня 2016 року Комітет Верховної Ради України з питань науки і освіти, Комітет Верховної Ради України з питань інформатизації та зв'язку та Асоціація підприємств інформаційних технологій України провели у Верховній Раді України засідання круглого столу «Освітня політика в умовах інформаційного суспільства».

57 учасників круглого столу обговорили питання модернізації національної освітньої політики шляхом впровадження інноваційних освітніх інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та визначили ключові напрями удосконалення нормативно-правового забезпечення цієї політики.

З доповідями виступили:

Протокол №2016/2 pасідання Комітету АПІТУ з освіти

Затверджений Правлінням АПІТУ
Протокол № 51/2 від 23.06.2016

 

Протокол №2016/2

Засідання Комітету АПІТУ з освіти

14 червня 2016 р., Київ, вул.Пимоненка, 13, БЦ «Форум», к. 5А, офіс Epson

Присутні члени Комітету:  Олександра Ткаченко (Епсон), Світлана Муравей (Панасонік), Ігор Ситник (Литер), Роман Рудюк (Майкрософт), Ігор Жиляєв (АПІТУ),  Гречишкин Юрий (ЭНГЛЕР).

Запрошені: Дмитро Калита (Intel), Олексій Шлімович (SIBIS), Сергій Дорофеєв (Lenovo), Олег Гокунь (Lenovo)

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

  1. Про прийняття в члени Комітету АПІТУ з освіти Олексія Шлімовича (SIBIS) та Сергія Дорофеєва (Lenovo) (доповідає – О. Ткаченко).
  2. Обговорення пропозицій АПІТУ (що розробляються за спеціальним запитом МОН України) стосовно специфікацій комп’ютерного обладнання, що планується постачати для загальноосвітніх навчальних закладів та забезпечення подальшої  комунікації АПІТУ з МОН  України з цього питання (доповідає – О. Ткаченко).
  3. Інформація щодо відповіді МОН України із надання інформації щодо специфікації та правил постачання  комп’ютерного обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів в рамках грантової угоди з Китайською Народною Республікою від 05.12.2014 р. (за запитом АПІТУ від 22.04.2106 р. № 048) (І.Жиляєв)
  4. Інформація щодо підсумків круглого столу «Освітня політика в умовах інформаційного суспільства», проведеного 24 травня 2016 року Комітетом Верховної Ради України з питань науки і освіти, Комітетом Верховної Ради України з питань інформатизації та зв'язку та Асоціацією підприємств інформаційних технологій України та забезпечення подальшої  роботи АПІТУ у цій сфері (І.Жиляєв)
  5. Інформація про виставку «Інноватика в сучасній освіті - 2016», 25-27 жовтня 2016р. (доповідає – О. Ткаченко).

Щодо типового переліку засобів навчання та обладнання для кабінетів природничо- математичних предметів у школах

На доповнення до листа АПІТУ від 31 березня 2016 р. вих. № 029 щодо відкритого громадського обговорення проекту наказу МОН «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі – Типовий перелік) Асоціацією були підготовлені і направлені заступнику Міністра освіти і науки України Хобзею П.К. листом вих. № 043 від 15.04.2016 року :

  • Рекомендації до Переліку рекомендованих специфікацій обчислювального обладнання для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів.
  • Пропозиції щодо зміни специфікації Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. 

Склад Комітету АПІТУ з освіти

Зі змінами відповідно до протоколів
засідання Комітету АПІТУ з освіти №2016/1 від 29.03.2016,
затвердженого Правлінням АПІТУ, протокол № 50 від 14.04.2016
засідання Комітету АПІТУ з освіти №2016/2 від 14.06.2016,
затвердженого Правлінням АПІТУ, протокол № 51/2 від 23.06.2016
Класифікатор: 

Протокол № 2016/1 засідання Комітету АПІТУ з освіти від 29 березня 2016 року

Затверджений Правлінням АПІТУ

Протокол № 50 від 14.04.2016 р.

 

Протокол №2016/1

Засідання Комітету АПІТУ з освіти

29 березня 2016 р., Київ, вул. Пимоненка, 13, БЦ «Форум», к. 5А, офіс Epson

Протокол засідання Комітету АПІТУ з освіти від 26.10.2015

Затверджений Правлінням АПІТУ
Протокол № 46/4 від 17.11.2015

 

Протокол №2015/1

Засідання Комітету АПІТУ з освіти

26 жовтня 2015, Київ, вул.Пимоненка, 13, БЦ «Форум», к. 5А, офіс Epson

Присутні члени Комітету: Тетяна Нанаєва (Інтел), Ігор Ситник (Литер), Олександра Ткаченко (Епсон), Елліна Шнурко-Табакова (СофтПрес).

Від Виконавчої адміністрації: Юрій Пероганич

Участь АПІТУ у V Національній виставці-презентації «Інноватика в сучасній освіті»

Асоціація підприємств інформаційних технологій України (АПИТУ)  взяла участь у V-ій національній  виставці-презентації  «Інноватика в сучасній освіті», що відбулася з 22 по 24 жовтня 2013 р. у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза».

МОНмолодьспорту затвердило положення про ЕОР

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України наказом від 01.10.2012 № 1060 затвердило положення про електронні освітні ресурси. Відповідно до Положення, під ЕОР розуміють навчальні, наукові, інформаційні, довідкові матеріали та засоби, розроблені в електронній формі та представлені на носіях будь-якого типу або розміщені у комп'ютерних мережах, які відтворюються за допомогою електронних цифрових технічних засобів і необхідні для ефективної організації навчально-виховного процесу, в частині, що стосується його наповнення якісними навчально-методичними матеріалами

Протокол 3–го засідання Комітету АПІТУ з освіти

Протокол 

3–го засідання Комітету АПІТУ з освіти

07 червня 2012

м. Київ, вул. Пимоненка, 13, 5 поверх, зал 52

Присутні: Євген Високович (Журнал „hi-Tech у школі”), Андрій Дегтяренко (Софтпром), Олександр Катушонок (I-Todor), Інна Малюкова (Український інститут інформаційних технологій в освіті), Наталія Морзе (Київський університет імені Бориса Грінченка), Тетяна Нанаєва (Інтел), Юлія Соколова (Епсон), Олександра Ткаченко (Епсон), Елліна Шнурко-Табакова (СофтПрес).

Intel становится партнером Национального Проекта “Открытый мир»

Корпорация Intel и Национальный Проект «Открытый мир»» подписали «Соглашение о намерениях», предполагающее сотрудничество в сфере внедрения информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в систему образования.

Звернення АПІТУ до МОНмолодьспорту України

АПІТУ звернулася до МОНмолодьспорту україни з пропозицією делегувати представника міністерства до комітету АПІТУ з освіти, зокрема компетентного у питанні розробки критеріїв і стандартів ІКТ-компетенції вчителів.

Критерії ІКТ-компетентності вчителів

МОНмолодьспорту України надало відповідь на запит АПІТУ від 10.02.2012 №027, у якій повідомило про чинні нормативно-правові акти та документи рекомендаційного характеру (методичні рекомендації, листи, роз'яснення тощо), які визначають вимоги, критерії та стандарти оцінки компетентності вчителів у сфері ІКТ в Україні.
 
У своєму листі МОНмолодьспорту України повідомляє, що в рамках розробки проекту Державної цільової програми „Сто відсотків”, робочою групою було розроблено „сутнісну характеристику рівнів розвитку ІКТ-компетентності вчителів”. Проте поки що цей документ офіційно не прийнятий, а тому не підлягає оприлюдненню.  
 
На даний момент критерії ІКТ-компетентності вчителів містить документ, що має рекомендаційний характер – Лист МОНмолодьспорту України від 24.06.2011 № 1/9-493 „Щодо організації навчання вчителів з використання інформаційно-комунікаційних технологій”, у якому надаються методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій.

Сторінки

Підписатися на RSS - Комітет з освіти